Microsoft Great Plains SOP: salgsordre behandling

Microsoft Business Solutions Great Plains markedsføres for mellemstore virksomheder samt Navision (som har meget gode holdninger i Europa og emerging markets, hvor det kan være nemt lokaliseret).

Great Plains Sales Order Processing (SOP) modul udgør en tredjedel af centrale lager og ordrebehandling del af Great Plains. SOP tillader dig at administrere hele salgsprocessen, fra start til slut, med lokalisere nøjagtighed. Dette gør dig i stand til at betjene top kunder mere effektivt, overvåge opfyldelsen og fakturering og mere præcist, og strømline processer for at minimere forsendelsesomkostninger og arbejdskraft.

Modulet SOP bygger stærkere forhold mellem dig og dine kunder ved at optimere fakturering og distribution processen, hvilke hastigheder forespørgsler og orden leverancer og reducerer fejl. Arbejde den måde du ønsker ved at definere sporingsnumre, oplysningsfelter, opfyldt mængder, og andre ordreindtastning funktioner til at passe dine behov.

Funktioner:

Gentage dokumenter – spare tid og hjælpe med at sikre nøjagtighed ved at overføre oplysninger fra en eksisterende salgsordre til en ny salgsordre.

Skibet til ved Line-Speed tid til levering via flere leveringsadresser på en enkelt ordre. Send hvert linjeelement på en ordre til et andet websted for den pågældende kunde, gemme posten Ordretidspunkt og konsolidere opgaver for hurtigere gennemløb.

Kreditkort betaling forarbejdning – undgå forsinkelser og dyre fejl af bearbejdning salgsordrer og kreditkort godkendelser uden opladning kortet eller anerkender indtægter indtil ordren skibe.

Flere websted tildeling-Administrer lager mangel ved fordeling af lager fra flere sider for den samme vare, samt muligheder, herunder transformerstation, tilsidesætte eller sælge balancen.

Potentielle kunder-spor og styre potentielle kunder som kundeemner, adskilt fra eksisterende konti.

Rutinemæssig dokumenter – oprette rutinemæssige dokumenter sÃ¥som tilbud, ordrer og fakturaer, eller mere komplekse gerne salgsanalyserapporter i print eller pÃ¥ skærmen-formater. Elektronisk søgefunktioner til at sikre, du finder de oplysninger du har brug for.

Enkelt vindue post – forbedre fakturering effektivitet med enkelt vindue post for strømlinet adgang til alle vigtige oplysninger, samt batchbehandling og let tilbagevenden transaktionsbehandling.

Cross modul forespørgsler-holde de vigtigste oplysninger foran dig mens boring ned for flere detaljer; at lave undersøgelser på tværs af Microsoft Business Solutions – Great Plains programmer; eller opdrage debitorbetaling, forsendelses- og faktureringsoplysninger.

Kit elementer – Opret kit elementer (grupper af varer almindeligvis sælges som en enkelt enhed) i modulet lager og sælge dem gennem salg ordrebehandling.

Adgang til oplysninger – nemt finde bestilte antal, tilbage beordrede, tidligere faktureret, annulleret og tildelt oplysninger om et element ved at åbne vinduet salg mængde Status.

Ubegrænset proces holder – Definer, gennemse eller ændre et ubegrænset antal proces lastrum til salgsdokumenter.

Salg af udgåede varer (Option)-Administrer lager mere effektivt med valgfrie indstillinger, der forhindrer udgåede varer fra at være angivet på et tilbud, ordre, restordre eller faktura.

Held og lykke med gennemførelsen, tilpasning og integration, og hvis du har spørgsmÃ¥l eller bekymringer – vi er her for at hjælpe! Hvis du vil have os til at gøre jobbet – Giv os et kald 1-630-961-5918 eller 1-866-528-0577! Help@albaspectrum.com

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Scroll to top